اختراع سنگ قبر هوشمند

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 17 / 3 / 1393

سنگ قبر هوشمند

نوجوان مخترع بوشهری، یعقوب پورحیاوی مخترع ۱۷ ساله ایده‌های بسیار خوبی را برای نوآوری دارد و اخیرا نیز سنگ قبر هوشمند را ساخته است.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های سنگ قبر هوشمند، بیان داشت: این سنگ قبر هوشمند از شیشه پلاستیک ساخته شده است و دارای سیستم روشنایی، سیستم صوتی و سیستم شستشو است.
او در ادامه بیان کرد: این سنگ قبر، زمانی که کسی کنار آن می‌نشیند به صورت هوشمند روشن می‌شود و عملیات شستشو را نیز به صورت خودکار انجام می‌دهد.
این مخترع خلاق بوشهری به دیگر ویژگی‌های این سنگ قبر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سیستم صوتی این سنگ قبر نیز هوشمند است و صدای صوت قرآن عبدالباسط و همچنین شروه پخش می‌کند.
وی در ارتباط با هزینه‌های ساخت هر سنگ قبر نیز بیان داشت: ۲ میلیون تومان برای ساخت یک سنگ قبر هوشمند هزینه می‌شود که امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد تجاری شدن این سنگ قبر باشیم.

(منبع: nayabfun.com)

 

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: از نگاه دوربین، از گوشه و کنار جهان، ،
:: برچسب‌ها: تصویر, سنگ قبر, مخترع بوشهری,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!